Hotel „Pod Herbem” to idealne miejsce na organizację szkoleń, konferencji, warsztatów. Klimatyzowane sale konferencyjne, sprawdzą się w przypadku różnego rodzaju spotkań biznesowych, negocjacyjnych, czy też rekrutacyjnych. Sale posiadają stały dostęp do Internetu, sprzęt audiowizualny oraz możliwość zaciemnienia.
Nieodzowną częścią każdej konferencji jest odpowiednia obsługa gastronomiczną z możliwością indywidualnego skomponowania menu dla uczestników. Naszym Klientom zapewniamy najwyższej jakości usługi gastronomiczne realizowane w formie cateringu bądź dań z naszej hotelowej restauracji. Serwujemy tu pyszne i zdrowe dania przygotowywane przez naszego doświadczonego szefa kuchni.
Na Państwa życzenie komponujemy różne warianty przerw kawowych, wyśmienitych obiadów i kolacji, profesjonalnych lunchy biznesowych.
Pozytywne opinie naszych dotychczasowych klientów umacniają nas w wierze, iż doskonale sprawdzamy się w roli organizatora wszelkiego rodzaju szkoleń i konferencji w Białymstoku. Co więcej, zawsze staramy się w pełni sprostać Państwa oczekiwaniom aranżując pomieszczenia i program pobytu tak by maksymalnie dostosować go do indywidualnych potrzeb każdej firmy czy instytucji.