Konferencje i szkolenia

Hotel „Pod Herbem” to idealne miejsce na organizację szkoleń, konferencji, warsztatów. Klimatyzowane sale konferencyjne, sprawdzą się w przypadku różnego rodzaju spotkań biznesowych, negocjacyjnych, czy też rekrutacyjnych. Sale posiadają stały dostęp do Internetu, sprzęt audiowizualny oraz możliwość zaciemnienia.

Nieodzowną częścią każdej konferencji jest odpowiednia obsługa gastronomiczną z możliwością indywidualnego skomponowania menu dla uczestników. Naszym Klientom zapewniamy najwyższej jakości usługi gastronomiczne realizowane w formie cateringu bądź dań z naszej hotelowej restauracji. Serwujemy tu pyszne i zdrowe dania przygotowywane przez naszego doświadczonego szefa kuchni.

Na Państwa życzenie komponujemy różne warianty przerw kawowych, wyśmienitych  obiadów i kolacji, profesjonalnych lunchy biznesowych.

Pozytywne opinie naszych dotychczasowych klientów umacniają nas w wierze, iż doskonale sprawdzamy się w roli organizatora wszelkiego rodzaju szkoleń i konferencji w Białymstoku. Co więcej, zawsze staramy się w pełni sprostać Państwa oczekiwaniom aranżując pomieszczenia i program pobytu tak by maksymalnie dostosować go do indywidualnych potrzeb każdej firmy czy instytucji.

Organizujemy:

  • konferencje,
  • szkolenia,
  • kongresy,
  • pobyty motywacyjne i integracyjne,
  • spotkania firmowe,
  • eventy,
  • rozmowy rekrutacyjne,
  • śniadania biznesowe.

Przerwy Kawowe

WERSJA I

kawa, herbata, zestaw ciasteczek

Koszt: 10 zł netto

WERSJA II

kawa, herbata, woda, zestaw ciast i ciasteczek

Koszt: 12 zł netto

WERSJA III

kawa, herbata, woda, soki, zestaw ciast i ciasteczek

Koszt: 14 zł netto

WERSJA IV

kawa, herbata, woda, soki, zestaw ciast i ciasteczek, kanapki

Koszt: 18 zł netto